Monday, July 12, 2010

~sebuah kehilangan~


sebenarnya,after aku accident 06.06.10,
nenek yang tersayang,Halimah Sidek telah pulang ke rahmatullah,
pada 15.06.10,
jarak yang begitu dekat musibah menimpa aku n famili,
sedih tak terucap,
pedih tak terluah,
aku tak sempat menatap wajah nenek buat kali terakhir,
aku still di kpj,
umi blk mlm tu setelah sabarkan aku,
siangnya aku mendapat khabar nenek telah nazak,
diikutkan rasa hati nak blk nek ambulance,
tapi dr.shukor x bagi,farrah dah warning awal2,
jadi apalah dayaku,
mlm tu kak husna temankan aku,
Allah itu Maha Berkuasa atas setiap sesuatu,
aku kena menerimanya dgn ati terbuka,
kali terakhir aku jumpa nenek sblm aku blk 06.06.10,
smpt salam n cium pipi nenek aku,
x sgka tu kali terakhir aku bersua dgn nenek,



No comments:

Post a Comment