Sunday, August 8, 2010

~Ramadan menjelang kembali~

di kesempatan ini, aku mohon maaf atas segala salah silap aku..
sama ada dalam keadaan sedar, separuh sedar atau tanpa disedari..
semoga Ramadan yang menjelang ini, adalah Ramadan yang terbaik buat kita semua..(^_^)

buat sesiapa yang mencoret di chat box..
jika betul ape yg korang cakap,tak mengapalah..
ak terima ape adenye..
jika salah,mohonlah ampun dgn Allah bnyk2..
korang tak layak nak pertikaikan ape yg aku dapat..
atau dugaan yg Allah beri utk aku..
ini bahagian aku..korang xtau ape bahagian korang lagi..
jadi bersyukurlah ape yg korang ade..
ingat ayat aku ni,'I dont touch ur parents,u dont ever touch my parents!!!'
dan sesiapa yg xtau asal cerita,jgn nk menyibuk..
ni family matters k..
after this,klu nk bg komen ke ape..pegi wat blog sendiri..
jgn nk menconteng arang kat blog orang len..
n mind ur own business..

No comments:

Post a Comment