Tuesday, June 21, 2011

bila tak reti berbahase..


salam buat sahabat...



emm..rase marah yg membuak2 apabila kejujuran diperlekehkan..bile kebenaran dipandang sepi..



ade ke patut,apabila kita sakit&admit di hospital,orang mempersoalkannya.ade ke patut?siape yang sakit sekarang?siapa yg menanggung?




jangan ari ni orang2 yg tak sepatutnya mengatakan yg xpatut,.mempersoalkan,. mengejek&seangkatan dengannya..esok lusa Tuhan balas..mase tu baru tau langit tu tinggi atau rendah..sekarang semuanya dibayar cash oleh Allah..jika tak nak berlaku kepada diri sendiri,jangan buat kat orang lain..



ape pun yg aku alami,hadapi atau deritai..ujian tuk aku..tanda kasih Allah pada aku..tak payah lah nak persoalkan..sbb aku tak pernah nak persoalkan apa yg kau dapat pun..tak pernah nak cemburu ape yg kau ade..tak pernah nak memiliki ape yg kau ade..




2 comments:

  1. ahahahahaha....
    aku jelus ap dgn ap yang ko ade

    ak nak altis.. nak masuk kpj gak
    ahahahaha... bju kurung pon nak berhelai2...
    lalalalalala..
    ak x de ... ksian la kat aku....

    ReplyDelete
  2. kah kah kah kah..ko kan ari2 nek vios,vios adik altis..
    kpj same taraf dgn putra..hehehe
    nk bj kurung?kte tukar dgn jubah berhelai2..nak?hahahaha

    ReplyDelete