Monday, December 27, 2010

~Industrial Visit~

Setelah 4 bulan 1/2 kat rumah, baru aku berpeluang utk berjumpa dgn classmates UMP berikutan lawatan yang dilakukan ke kilang Yakult,Seremban. actually,dah pernah g pn kilang yakult mase kat unisel.jadi tak kisah sangat samada dpt join ke x trip kali ni.ape yg penting,dapat jumpe classmates&specially fara.hehe.lame dah tak jumpe die,tambah tembam ke si temin tu.haha.aku berbaju kurung ke industrial visit.haha.lupe sebenarnya industrial visit pakai kasual.teringat nak pakai formal je.lebih mengharukan engat nak pakai jubah.haha.nak tayang kat fara jubah baru.excited punya cite,mcm2 nak disarung kat badan.itulah perempuan kan.
Tengah fara briefing kat level1,aku msg mengatakan dah sampai,aku tggu kt gf.smbl ddk2,aku tgk ramai gk yg wat lwtn ke yakult.sek ren ad,sek men ad.ad gak yg tgh sibuk membeli yakult.fyi,harga yakult,RM3.90 same je kat luar sbb die nak maintain harga yakult.tak lame pas tu, fara turun.kami pun men peluk2.haha.dgn eratnya.sambil lonjak2(mcm bdk2.xmalu btl.hikhik).nsb bek line clear.umi je tgk.mst fara x caye yg dlu nye ak terlantar sakit,skrg dh bleh jalan even tenjot2(mcm bdk2 jln,x btl).tapi,syukurlah pada Illahi yang menyembuhkan secepat ini.syukur kerana dapat menemani umi selama 6 bulan setelah kehilangan uwe.syukurlah atas dugaan yg penuh hikmah..(^^,)
Slps jumpe fara,baru dpt jumpe classmates yg len.sorang demi sorang aku salam&peluk.rasa rindu&hiba menyerbu di dada.lame x bersua.classmates ibarat adik2 krn ak&fara je tua 1-2 thn drp diaorg.ktorg je yg 22.yg len ad 21.majoriti 20.
Kemudian,ktorg mkn kt jusco&smbg borak lagi dgn fara bg melepaskan rindu.akhirnya,aku mengiringi fara&classmates yg len ke bas ump.diaorg meneruskan industrial visit ke MPOB,Bangi.lambaian tangan mengiringi pemergian fara&classmates.hanya seketika dapat bersama tapi ia sgt berbaloi setelah sekian lama.hargailah sahabat2 anda kerana mereka adalah sebahagian drp kehidupan..

No comments:

Post a Comment